Szybkie naleśniki bez mąki

Składniki

(2 duże sztuki)

  • 3 jajka,
  • 1 banan,
  • 60–70 g płatków owsianych,
  • ¾ szklanki wody

Przygotowanie

Wszystkie składniki miksujemy, wylewamy masę na dużą patelnię tworząc 2–3 naleśniki, które smarujemy np. powidłami. Kładziemy naleśniki na siebie składamy i podajemy przyozdobione owocami, orzechami.

Porcja jak dla dwojga : ))

Smacznego !

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Placki z płatków owsianych. Prosty przepis Anny Lewandowskiej Placuszki szpinakowo - łososiowe Oto dlaczego po zjedzeniu spaghetti możesz mieć kaca 16 niecodziennych produktów, które możesz grillować 6 zagrożeń płynących z diety o niskiej zawartości tłuszczu Piękno w prezencie od Klapp Cosmetics Kwarantanna a błędy żywieniowe. Jak odżywiać się w dobie koronawirusa? Tefal Hero – gotujemy w garnkach ze stali nierdzewnej Ciemne czy jasne? Filet czy udko? Która część kurczaka jest najzdrowsza? ZABURZENIA ODŻYWIANIA - ANOREKSJA, BULIMIA, ORTOREKSJA, KOMPULSYWNE ZAJADANIE Piękne zdjęcia posiłków na Instagramie zwiększają ryzyko rozwoju zaburzeń odżywiania Krem z brokuła na chłodne wieczory

Popularne w tym tygodniu:

Fit obiad - z kurczakiem, makaronem czy łososiem? Propozycje z mięsem i bez mięsa