Szybkie naleśniki bez mąki

Składniki

(2 duże sztuki)

  • 3 jajka,
  • 1 banan,
  • 60–70 g płatków owsianych,
  • ¾ szklanki wody

Przygotowanie

Wszystkie składniki miksujemy, wylewamy masę na dużą patelnię tworząc 2–3 naleśniki, które smarujemy np. powidłami. Kładziemy naleśniki na siebie składamy i podajemy przyozdobione owocami, orzechami.

Porcja jak dla dwojga : ))

Smacznego !

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Odkryto nowy smak – węglowodanowy. Przez niego mamy szerszy obwód talii Zielony sok z jarmużu, selera i ananasa TARTA DAKTYLOWA Z PROTEINOWYM KREMEM KOKOSOWYM i borówkami Brak czasu a zdrowe odżywianie – 4 złote zasady Funkcje cholesterolu w organizmie i jego źródła pokarmowe Dlaczego warto jeść nasiona chia? Oto 5 zamienników tradycyjnego masła. Sprawdź, który będzie dla ciebie najlepszy Właściwości wody z kaktusa. 6 powodów, dla których warto ją pić Niebanalne pomysły na rodzinny obiad Polskie superfoods 3 pomysły na obiad za 8 złotych z menu Ewy Chodakowskiej Frutti di mare w zdrowej diecie