Szybkie naleśniki bez mąki

Składniki

(2 duże sztuki)

  • 3 jajka,
  • 1 banan,
  • 60–70 g płatków owsianych,
  • ¾ szklanki wody

Przygotowanie

Wszystkie składniki miksujemy, wylewamy masę na dużą patelnię tworząc 2–3 naleśniki, które smarujemy np. powidłami. Kładziemy naleśniki na siebie składamy i podajemy przyozdobione owocami, orzechami.

Porcja jak dla dwojga : ))

Smacznego !

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Witamina C w leczeniu niepłodności? To może się sprawdzić! Brownie z batatem i rodzynkami BEZGLUTENOWE PIERNICZKI TOP 10 przekąsek do kieszeni motocyklicty WRAP ze SZPINAKU - zielone przyspieszenie metabolizmu Fit śniadania od FitLovers Pyszna i Zdrowa Szarlotka bez Laktozy i Cukru Odstawiłam kawę na tydzień. Oto, co się stało Masło orzechowe z nerkowców Regulamin konkursu "DIETA MIND" ALGI – sposób na odchudzanie i zdrowie Przepis na domowe masło migdałowe