Szybkie naleśniki bez mąki

Składniki

(2 duże sztuki)

  • 3 jajka,
  • 1 banan,
  • 60–70 g płatków owsianych,
  • ¾ szklanki wody

Przygotowanie

Wszystkie składniki miksujemy, wylewamy masę na dużą patelnię tworząc 2–3 naleśniki, które smarujemy np. powidłami. Kładziemy naleśniki na siebie składamy i podajemy przyozdobione owocami, orzechami.

Porcja jak dla dwojga : ))

Smacznego !

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

9 rzeczy, których nie powinno się robić przed seksem Garnki DUETTO Tefal WITAMINA D FIT deser Bounty z kubeczka Co się dzieje w organizmie po zjedzeniu czekolady? Oto 3 bardzo dobre powody, aby wybierać orzechy pekan Przyprawy w kuchni Moc niepozornego buraka Dlaczego warto jeść mięso z perliczki? Wyjaśniamy Dietetyczny koktajl witaminowy Fit babka Kamica żółciowa - przyczyny i objawy. Dieta przy kamicy żółciowej

Popularne w tym tygodniu:

Kiedy warto suplementować tran? Jakie są jego właściwości? Witaminy rozpuszczalne w wodzie i tłuszczach Kolagen i jego właściwości. Jak suplementować? Wegańskie odżywki białkowe - suplementacja na diecie wegańskiej Jak zadbać o odpowiednie nawodnienie organizmu?