Szybkie naleśniki bez mąki

Składniki

(2 duże sztuki)

  • 3 jajka,
  • 1 banan,
  • 60–70 g płatków owsianych,
  • ¾ szklanki wody

Przygotowanie

Wszystkie składniki miksujemy, wylewamy masę na dużą patelnię tworząc 2–3 naleśniki, które smarujemy np. powidłami. Kładziemy naleśniki na siebie składamy i podajemy przyozdobione owocami, orzechami.

Porcja jak dla dwojga : ))

Smacznego !

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Masz ochotę na pyszny i mniej oczywisty obiad? Pistacje - odchudzające orzechy Olej z czarnuszki – właściwości i zastosowanieMATERIAŁ PROMOCYJNY Soki – czy wiesz, które są naprawdę zdrowe? Właściwości orzechów laskowych Co się stanie, gdy zamienisz cukier na sztuczne słodziki? Krzem - dlaczego warto go uzupełniać? Smoothie - przepisy. Jak zrobić smoothie? Zielone warzywa - dlaczego warto je jeść? Dietetyczne ciasta na każdą okazję - z malinami, truskawkami i bez pieczenia Dla kogo polecane są placki z banana? Jak zrobić? Jakie są najzdrowsze rodzaje kawy?