Szybkie naleśniki bez mąki

Składniki

(2 duże sztuki)

  • 3 jajka,
  • 1 banan,
  • 60–70 g płatków owsianych,
  • ¾ szklanki wody

Przygotowanie

Wszystkie składniki miksujemy, wylewamy masę na dużą patelnię tworząc 2–3 naleśniki, które smarujemy np. powidłami. Kładziemy naleśniki na siebie składamy i podajemy przyozdobione owocami, orzechami.

Porcja jak dla dwojga : ))

Smacznego !

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Przepisy na smoothie Lecznicze działanie kawy? Tak! Co znajdziesz w drinkach spalających tłuszcz? Ile cukru jest w kieliszku wina? Przygotuj shota na odporność z trzech składników Śniadania białkowo - tłuszczowe. Hit czy kit? "Żelazny" krem z natki pietruszki z mlekiem kokosowym Zielony sok z jarmużu, selera i ananasa Rozgrzewający koktajl na zimową aurę - wspomóż jelita! Desery z kaszy jaglanej Właściwości pistacji Czy na pewno warto sięgać po popularne zamienniki soli?

Popularne w tym tygodniu:

Liczenie kalorii a odchudzanie. Czy liczenie kalorii w produktach ma sens? Kawa bezkofeinowa – delektuj się doskonałym smakiem i aromatem kawy przez cały dzień Jak liczyć kalorie jedzenia i do czego to potrzebne?