Szybkie naleśniki bez mąki

Składniki

(2 duże sztuki)

  • 3 jajka,
  • 1 banan,
  • 60–70 g płatków owsianych,
  • ¾ szklanki wody

Przygotowanie

Wszystkie składniki miksujemy, wylewamy masę na dużą patelnię tworząc 2–3 naleśniki, które smarujemy np. powidłami. Kładziemy naleśniki na siebie składamy i podajemy przyozdobione owocami, orzechami.

Porcja jak dla dwojga : ))

Smacznego !

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Migdały – idealne orzechy dla osób na diecie Pudding chia (bez cukru, bez nabiału, bez jajek) Ser żółty - samo zdrowie Wege burger z kotletem z buraków Co się dzieje, gdy codziennie jesz mięso? Jak wzmocnić odporność, czyli jak z posiłków czerpać zdrowie? Posiłek po treningu? Obowiązek? Pyszne przepisy na diecie low carb Dlaczego nie należy łączyć słodkich napojów i posiłków bogatych w białko? Czy warto pamiętać o regularnym jedzeniu śniadania? Właściwości wody z kaktusa. 6 powodów, dla których warto ją pić Sól nie taka straszna.

Popularne w tym tygodniu:

Pieczone kacze udko z sałatką z czerwonej kapusty i granata