Szybkie naleśniki bez mąki

Składniki

(2 duże sztuki)

  • 3 jajka,
  • 1 banan,
  • 60–70 g płatków owsianych,
  • ¾ szklanki wody

Przygotowanie

Wszystkie składniki miksujemy, wylewamy masę na dużą patelnię tworząc 2–3 naleśniki, które smarujemy np. powidłami. Kładziemy naleśniki na siebie składamy i podajemy przyozdobione owocami, orzechami.

Porcja jak dla dwojga : ))

Smacznego !

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Dlaczego warto filtrować wodę? Obliczanie kalorii - wzór, darmowe aplikacje, zapotrzebowanie przy redukcji Produkty, które sieją spustoszenie w twoich jelitach Jaką rolę pełni kolagen w naszym organizmie? Jak odkwasić organizm? Objawy zakwaszenia. Sposoby na odkwaszenie Woda w organizmie - skutki zatrzymywania wody, przyczyny zatrzymywania wody, jak sobie z tym radzić? Słodzik - przyjaciel czy wróg? Artykuł na podstawie rzetelnych badań Pieczone sajgonki wegetariańskie Serek homogenizowany - czy jest zdrowy? Czy można jeść serek homogenizowany na diecie? Sałatka dla zdrowej tarczycy Kawa z topinamburu. Właściwości Chia nasion czar

Popularne w tym tygodniu:

Zdrowe śniadanie, które da ci siłę. Co warto zjeść przed aktywnym dniem?