Szybkie naleśniki bez mąki

Składniki

(2 duże sztuki)

  • 3 jajka,
  • 1 banan,
  • 60–70 g płatków owsianych,
  • ¾ szklanki wody

Przygotowanie

Wszystkie składniki miksujemy, wylewamy masę na dużą patelnię tworząc 2–3 naleśniki, które smarujemy np. powidłami. Kładziemy naleśniki na siebie składamy i podajemy przyozdobione owocami, orzechami.

Porcja jak dla dwojga : ))

Smacznego !

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Jak wzmocnić smak potraw bez soli? Zdrowa alternatywa, czyli co zjeść kiedy mamy ochotę na coś zakazanego? 3 pomysły na obiad za 8 złotych z menu Ewy Chodakowskiej Ile owoców dziennie? Czy można je zjadać w dowolnych ilościach? Jakie właściwości prozdrowotne ma pestka awokado? Zapytaliśmy dietetyka Zdrowe odżywianie - chemia na talerzu, czyli o kwasach i zasadach w codziennej diecie Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Właściwości herbaty matcha Nie znajdziecie witamin w owocach! Co jeść przed treningiem, aby zwiększyć swoją efektywność? Omlet z płatków owsianych Wartość żywieniowa orzechów - czy warto je jeść?