Szybkie naleśniki bez mąki

Składniki

(2 duże sztuki)

  • 3 jajka,
  • 1 banan,
  • 60–70 g płatków owsianych,
  • ¾ szklanki wody

Przygotowanie

Wszystkie składniki miksujemy, wylewamy masę na dużą patelnię tworząc 2–3 naleśniki, które smarujemy np. powidłami. Kładziemy naleśniki na siebie składamy i podajemy przyozdobione owocami, orzechami.

Porcja jak dla dwojga : ))

Smacznego !

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Koktajl na refluks i nie tylko. Zielony koktajl - zalety Warzywa strączkowe - przepisy na dania z roślin strączkowych Sałatka caprese Najlepsze przekąski po treningu Co znajduje się w warzywach strączkowych? Sałatka dla zdrowej tarczycy Puste kalorie - o co z tym chodzi? Czego unikać? Jedzenie dla zrównoważenia emocji? Tak, ale mądrze! Zbilansowana dieta dla sylwetki FIT! Znajdź antitodum na cellulit, poznaj niezawodny sposób na piękne i gładkie nogi Najmniej i najbardziej toksyczne owoce i warzywa. Nowy raport EWG Napoje energetyzujące – czy powinny być spożywane przez dzieci? Czy można jeść surowe pieczarki? Co stanie się, gdy zjesz surową pieczarkę?