Mariusz Pudzianowski haruje w upale. "Samo się nie zrobi"

Szybkie naleśniki bez mąki

Składniki

(2 duże sztuki)

  • 3 jajka,
  • 1 banan,
  • 60–70 g płatków owsianych,
  • ¾ szklanki wody

Przygotowanie

Wszystkie składniki miksujemy, wylewamy masę na dużą patelnię tworząc 2–3 naleśniki, które smarujemy np. powidłami. Kładziemy naleśniki na siebie składamy i podajemy przyozdobione owocami, orzechami.

Porcja jak dla dwojga : ))

Smacznego !

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Jak nie podjadać na kwarantannie? 5 kluczowych zasad Lekka kolacja - przepisy Właściwości pistacji Żelatyna dobra nie tylko w kuchni. Oto 5 korzyści dla zdrowia, które przynosi jej stosowanie Węglowodany i ich źródła w diecie Placuszki szpinakowo - łososiowe Awokado – naturalny pogromca tłuszczu na brzuchu Zupa z suszonych pomidorów z fasolą i jarmużem Zioła, dzięki którym pozbędziesz się nadmiaru wody z organizmu Paleodieta dla osób aktywnych fizycznie – co powinno znaleźć się w diecie? Detoks – czy jest nam potrzebny? Fakty i mity o usuwaniu toksyn z organizmu Kamica żółciowa - przyczyny i objawy. Dieta przy kamicy żółciowej