Trening w parze - zalety

Zastanawialiście się kiedyś, jakie są zalety ćwiczenia we dwójkę?

  • Większa mobilizacja. Umówiłeś się z kimś na trening, ciężko będzie odmówić i zawieść tę drugą osobę. Macie wspólne cele, jeden pilnuje drugiego. Lepsza mobilizacja— lepsze rezultaty;
  • Radość z trenowania.  Ćwicząc z towarzyszem zazwyczaj masz lepszy humor, można pożartować, wymienić się spostrzeżeniami, wspólnie dopingować. Trening przybiera formę dobrej zabawy, cierpicie z bólu, ale wspólnie;

  • Wspólne wsparcie. Druga osoba zawsze może Cię skontrolować, zadbać o Twoją technikę, zmotywować do kilku dodatkowych powtórzeń. To ona widzi zazwyczaj Twoje postępy najlepiej. Może Ci doradzić, wspomóc dobrym słowem;
  • Kreatywność. Co dwie głowy to nie jedna. Wspólnie zawsze łatwiej znaleźć odpowiednie rozwiązania, zdecydować się na kolejne etapy i utrudnienia ćwiczeń. Wprowadzenie zmian i świeżości do treningów.

Podsumowując — trenując we dwoje masz większe szanse na realizację swojego planu. Osoby ćwiczące razem szybciej uzyskują upragnione efekty swojej pracy. Trening w parze to nie tylko forma aktywności fizycznej, ale i  świetna okazja do produktywnego spędzenia czasu wolnego z bliską osobą.

Jak ćwiczą gwiazdy?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Dlaczego nie powinniśmy rezygnować z rozgrzewki? Jak prawidłowo rozpocząć trening? Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Magnez a mięśnie Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Najczęstsze błędy po treningu Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu Cel – wyznanie prawdy samemu sobie Tak ćwiczą sławne modelki Najpopularniejsze piosenki do słuchania podczas biegania Prosty sposób na wysmuklenie ud Jumping frog, czyli fitness na trampolinie Chcesz ćwiczyć na dworze? Wyróbuj trening z deskorolką Bosu - piłka dla zaawansowanych Woda kokosowa - naturalny izotonik Praca biurowa może cię zabić! Jak zapobiegać negatywnym konsekwencjom siedzącego trybu życia? Jogging w tempie slow. Doskonały sposób na zgrabne uda Tempo ma znaczenie! Zalety jogi Nowe buty PUMY do biegania pozwalają przekraczać granice Jakie ćwiczenia wykonywać podczas porannej rozgrzewki?

Popularne w tym tygodniu:

Komfort czy elegancja – jaki strój do biegania? Charlotta ZOO Triathlon – ¼ Ironman odbędzie się 22 września 2018 r. w Dolinie Charlotty