Trening w parze - zalety

Zastanawialiście się kiedyś, jakie są zalety ćwiczenia we dwójkę?

  • Większa mobilizacja. Umówiłeś się z kimś na trening, ciężko będzie odmówić i zawieść tę drugą osobę. Macie wspólne cele, jeden pilnuje drugiego. Lepsza mobilizacja— lepsze rezultaty;
  • Radość z trenowania.  Ćwicząc z towarzyszem zazwyczaj masz lepszy humor, można pożartować, wymienić się spostrzeżeniami, wspólnie dopingować. Trening przybiera formę dobrej zabawy, cierpicie z bólu, ale wspólnie;

  • Wspólne wsparcie. Druga osoba zawsze może Cię skontrolować, zadbać o Twoją technikę, zmotywować do kilku dodatkowych powtórzeń. To ona widzi zazwyczaj Twoje postępy najlepiej. Może Ci doradzić, wspomóc dobrym słowem;
  • Kreatywność. Co dwie głowy to nie jedna. Wspólnie zawsze łatwiej znaleźć odpowiednie rozwiązania, zdecydować się na kolejne etapy i utrudnienia ćwiczeń. Wprowadzenie zmian i świeżości do treningów.

Podsumowując — trenując we dwoje masz większe szanse na realizację swojego planu. Osoby ćwiczące razem szybciej uzyskują upragnione efekty swojej pracy. Trening w parze to nie tylko forma aktywności fizycznej, ale i  świetna okazja do produktywnego spędzenia czasu wolnego z bliską osobą.

Jak ćwiczą gwiazdy?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Po co ćwiczyć w ciąży? 106-letni Stanisław Kowalski, który zachwycił 50 Centa Półgodzinny intensywny trening, który nie obciąża stawów Czy na pewno poprawnie ćwiczysz Pośladki ? Jak zachęcić ludzi do uprawiania sportu i poprawienia własnej sylwetki, co nas motywuje? Domowe napoje izotoniczne. Przepisy Anny Lewandowskiej Jak prawidłowo zrobić plank? Jak wybrać smartwatch? FIT - skłonności do skrajności 10 000 ludzi chce spacerować i pomagać! Zalety body shape Sauna - przed czy po treningu?

Popularne w tym tygodniu:

Bieganie w zimie – jak ćwiczyć na bieżni elektrycznej, żeby schudnąć?