Trening w parze - zalety

Zastanawialiście się kiedyś, jakie są zalety ćwiczenia we dwójkę?

  • Większa mobilizacja. Umówiłeś się z kimś na trening, ciężko będzie odmówić i zawieść tę drugą osobę. Macie wspólne cele, jeden pilnuje drugiego. Lepsza mobilizacja— lepsze rezultaty;
  • Radość z trenowania.  Ćwicząc z towarzyszem zazwyczaj masz lepszy humor, można pożartować, wymienić się spostrzeżeniami, wspólnie dopingować. Trening przybiera formę dobrej zabawy, cierpicie z bólu, ale wspólnie;

  • Wspólne wsparcie. Druga osoba zawsze może Cię skontrolować, zadbać o Twoją technikę, zmotywować do kilku dodatkowych powtórzeń. To ona widzi zazwyczaj Twoje postępy najlepiej. Może Ci doradzić, wspomóc dobrym słowem;
  • Kreatywność. Co dwie głowy to nie jedna. Wspólnie zawsze łatwiej znaleźć odpowiednie rozwiązania, zdecydować się na kolejne etapy i utrudnienia ćwiczeń. Wprowadzenie zmian i świeżości do treningów.

Podsumowując — trenując we dwoje masz większe szanse na realizację swojego planu. Osoby ćwiczące razem szybciej uzyskują upragnione efekty swojej pracy. Trening w parze to nie tylko forma aktywności fizycznej, ale i  świetna okazja do produktywnego spędzenia czasu wolnego z bliską osobą.

Jak ćwiczą gwiazdy?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Dlaczego warto wykonywać circuit? Jak wrócić do formy po wakacjach? Ćwiczenia na sześciopak koleżanki Anny Lewandowskiej. Twój brzuch zapłonie! 39 kg mięśni w 7 lat? Regan Grimes zaimponował internautom Kontuzje – pierwsza pomoc Gimnastyka twarzy – ćwiczenia na zmarszczki Trening z kettlebell - nie dla słabeuszy Ilość czy jakość... czyli kilka słów o technice wykonywania ćwiczeń Jak ćwiczą gwiazdy? "Ten sprzęt przeszedł ze mną kilka bitew!". Brian Shaw pokazał swoją pierwszą prasę do nóg Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia Jak zrobić szpagat? Ćwiczenie od znanej trenerki fitness pomoże ci w przygotowaniu

Popularne w tym tygodniu:

Przygotował "bezczelną" formę. Daniel Myszkowski zachwyca sylwetką Medalowe żniwa Polaków podczas mistrzostw Europy w kulturystyce. Mamy powody do radości Ćwiczenia na brzuch dla mężczyzn w domu. Liczy się regularność i kolejność wykonywanych sekwencji Masz 20 wolnych minut? Tyle potrzeba na trening na uda i pośladki od Moniki Kołakowskiej Sposób na szybkie spalenie tkanki tłuszczowej. Postaw na trening HIIT Lordoza lędźwiowa - co to jest? Przyczyny, objawy, leczenie i ćwiczenia Stretching dynamiczny, stretching statyczny - co to jest i jak go stosować? Trening obwodowy na całe ciało od pięknej trenerki fitness. Dwa rodzaje Ćwiczenia na mięsień czworogłowy uda. Trening idealny do wykonania w domu Rozgrzewka ważnym elementem treningu. Spróbuj tych ćwiczeń odcinka piersiowego Trening ABS. Drea Thomas pokazuje ćwiczenia, które warto wypróbować Trening na macie w wykonaniu Linn Lowes. Przygotuj się na spory wysiłek