Szybkie naleśniki bez mąki

Składniki

(2 duże sztuki)

  • 3 jajka,
  • 1 banan,
  • 60–70 g płatków owsianych,
  • ¾ szklanki wody

Przygotowanie

Wszystkie składniki miksujemy, wylewamy masę na dużą patelnię tworząc 2–3 naleśniki, które smarujemy np. powidłami. Kładziemy naleśniki na siebie składamy i podajemy przyozdobione owocami, orzechami.

Porcja jak dla dwojga : ))

Smacznego !

Zdrowe i lekkie przepisy


Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Chrupanie bez wyrzutów sumienia, czyli zdrowe przekąski z całego świata Niezdrowe skutki jedzenia zdrowej żywności Dlaczego warto jeść nasiona chia? Dietetyczna nutella Przepisy na mięsa w wersji lekkiej Dietetyczna pizza w 10 minut Pestki moreli gorzkiej – sprzymierzeniec w walce z nowotworami Bananowy chleb Prosty przepis na dietetyczne brownie Fit burger - wersja z wołowiną Batoniki, „ciastki” i inne samo zło!!! Dietetyczne kulki owsiane Kilka rad jak radzić sobie z zakwaszeniem organizmu Dietetyczna domowa czekolada bez mleka Jak zerwać ze słodyczami? Co jeść przed i po treningu? Co jeść przed treningiem? Najlepsze przekąski po treningu Dietetyczny koktajl witaminowy Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Ser żółty - samo zdrowie Właściwości wody kokosowej Jak przygotować domowy izotonik? Masło orzechowe - zdrowe kalorie

Popularne w tym tygodniu:

Udar mózgu - po czym poznać, że zaskoczy nas w ciągu paru dni? Sałatka z ujemnymi kaloriami Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado Wegańskie "ptasie mleczko" z nasionami chia Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Te sygnały świadczą o tym, że musisz zmienić dietę Dlaczego warto pić ocet jabłkowy z miodem? Spirulina. Hit czy Kit ? Dietetyczne muffiny czekoladowe z kaszy gryczanej Przepis na niskokaloryczną galaretkę z BCAA Jadłospis dzienny dla osób, które chcą „jeść czysto” DESER na PIĘKNĄ CERĘ