Fit burger - wersja z wołowiną

Składniki:

KOTLET (3 szt.)

  • wołowina mielona chuda 200 g,
  • 1 jajko,
  • pół dużej cebuli,
  • 1 ząbek czosnku,
  • 2 łyżki otrąb,
  • drobno posiekana pietruszka (1 łyżka),
  • sól, pieprz, ostra papryka (wg. uznania),
  • bułka razowa żytnia,
  • sałata lodowa,
  • pomidor,
  • ogórek kiszony,
  • (opcjonalnie smarowidło na bułkę koncentrat pomidorowy + zioła prowansalskie).

Przygotowanie:

Mięso mielone zmieszaj z jajkiem, 2 łyżkami otrąb, drobno posiekaną cebulą, czosnkiem, pietruszką oraz przyprawami. Z powstałej masy uformuj płaskie trzy kotlety. Podsmaż każdy na mocno rozgrzanej patelni, wcześniej wysmarowanej bardzo cienko olejem ryżowym (30 sek.-1 min. jedna strona).

Następnie umieść je w piekarniku na folii (200 stopni-15 min.). Po upieczeniu umieść kotlet w bułce posmarowanej koncentratem pomidorowym ze szczyptą ziół prowansalskich, dodaj odpowiednią dla Ciebie porcję sałaty, pomidora ogórka.

Zobacz również: Pomysły na rodzinną aktywność fizyczną

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

6 przepisów na odchudzające sałatki Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz Sernik z kaszy bulgur 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Te objawy świadczą o zakwaszeniu organizmu! Prosta metoda, dzięki której oczyścisz organizm z toksyn Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Tych produktów nie jedz przed treningiem Najlepsze orzechy na utratę wagi Wegańskie ciasteczka Brownie z batatem i rodzynkami Mocno wędzony pasztet z kaszą jaglaną, kiszoną kapustą i grzybami Niezdrowe skutki jedzenia zdrowej żywności Co jeść przed i po treningu? Razem czy osobno? Dowiedz się, jakie produkty powinniśmy jeść razem, a których połączeń lepiej unikać Dietetyczna nutella Bananowy chleb Dietetyczna chałwa w 10 minut Smaczne i odchudzające przekąski Oryginalne przepisy na zdrową kolację Dietetyczna domowa czekolada bez mleka Niedocenione superfoods, które skutecznie wpomogą utratę wagi Dietetyczne kulki owsiane

Popularne w tym tygodniu:

Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Fit ciasto z masła orzechowego FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej 6 przepisów na odchudzające sałatki Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na śniadanie. Pięć przepisów Sałatka na lunch z 4 składników, która syci aż do kolacji Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery Przepis na białkowe ciastka orzechowe bez pieczenia Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Jadłospis dzienny dla osób, które chcą „jeść czysto” Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz