Fit burger - wersja z wołowiną

Składniki:

KOTLET (3 szt.)

  • wołowina mielona chuda 200 g,
  • 1 jajko,
  • pół dużej cebuli,
  • 1 ząbek czosnku,
  • 2 łyżki otrąb,
  • drobno posiekana pietruszka (1 łyżka),
  • sól, pieprz, ostra papryka (wg. uznania),
  • bułka razowa żytnia,
  • sałata lodowa,
  • pomidor,
  • ogórek kiszony,
  • (opcjonalnie smarowidło na bułkę koncentrat pomidorowy + zioła prowansalskie).

Przygotowanie:

Mięso mielone zmieszaj z jajkiem, 2 łyżkami otrąb, drobno posiekaną cebulą, czosnkiem, pietruszką oraz przyprawami. Z powstałej masy uformuj płaskie trzy kotlety. Podsmaż każdy na mocno rozgrzanej patelni, wcześniej wysmarowanej bardzo cienko olejem ryżowym (30 sek.-1 min. jedna strona).

Następnie umieść je w piekarniku na folii (200 stopni-15 min.). Po upieczeniu umieść kotlet w bułce posmarowanej koncentratem pomidorowym ze szczyptą ziół prowansalskich, dodaj odpowiednią dla Ciebie porcję sałaty, pomidora ogórka.

Zobacz również: Wiosenny detoks

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Co jeść przed i po treningu? Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz Razem czy osobno? Dowiedz się, jakie produkty powinniśmy jeść razem, a których połączeń lepiej unikać Tych produktów nie jedz przed treningiem Dietetyczna nutella Bananowy chleb Dietetyczna chałwa w 10 minut Smaczne i odchudzające przekąski Oryginalne przepisy na zdrową kolację Dietetyczna domowa czekolada bez mleka Niedocenione superfoods, które skutecznie wpomogą utratę wagi Kilka rad jak radzić sobie z zakwaszeniem organizmu Brownie z batatem i rodzynkami Dietetyczne kulki owsiane Zdrowe zamienniki niezdrowych produktów Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Dietetyczna pizza w 10 minut 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Tańsze alternatywy dla superproduktów Jak przygotować domowy izotonik? Dietetyczny koktajl witaminowy Jak zerwać ze słodyczami?

Popularne w tym tygodniu:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Proste i smaczne wysokobiałkowe przekąski 3 pomysły na obiad za 8 złotych z menu Ewy Chodakowskiej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Bananowe „sushi” – śniadanie, które przygotujesz w 10 minut Smoothie, które oczyszcza jelito grube i wysmukla talię Racuszki z jabłkiem Co się zmieni w organizmie, jeżeli wzbogacisz dietę w płatki owsiane? Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Marchewkowy serniczek