Dietetyczne kulki owsiane

Składniki na ok. 14 sztuk

  • płatki owsiane — 100 g,
  • otręby owsiane — 25 g,
  • 3 łyżeczki ksylitolu,
  • rodzynki — 30 g,
  • orzechy włoskie — 30 g,
  • sezam — 15 g,
  • cynamon — 1 łyżeczka,
  • kefir — ok. 100 ml.

Przygotowanie

Do miski wsypujemy suche składniki wraz z cynamonem i ksylitolem. Dolewamy kefir i dokładnie mieszamy. Masa musi być zdatna do formowania. Odstawiamy na 15 min. do lodówki. Po tym czasie nabieramy masę na dużą łyżkę i formujemy kulki. Kulki owsiane wykładamy na blaszce wyłożonej papierem — 190 stopni – około 15 min.

1 kulka to: 50 KCAL, W: 7 g, B: 2 g, T: 1 g.
Smacznego !

Zobacz również: Wiosenny detoks

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

6 przepisów na odchudzające sałatki Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz Sernik z kaszy bulgur 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Te objawy świadczą o zakwaszeniu organizmu! Prosta metoda, dzięki której oczyścisz organizm z toksyn Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Tych produktów nie jedz przed treningiem Najlepsze orzechy na utratę wagi Wegańskie ciasteczka Brownie z batatem i rodzynkami Mocno wędzony pasztet z kaszą jaglaną, kiszoną kapustą i grzybami Niezdrowe skutki jedzenia zdrowej żywności Co jeść przed i po treningu? Razem czy osobno? Dowiedz się, jakie produkty powinniśmy jeść razem, a których połączeń lepiej unikać Dietetyczna nutella Bananowy chleb Dietetyczna chałwa w 10 minut Smaczne i odchudzające przekąski Oryginalne przepisy na zdrową kolację Dietetyczna domowa czekolada bez mleka Niedocenione superfoods, które skutecznie wpomogą utratę wagi Zdrowe zamienniki niezdrowych produktów

Popularne w tym tygodniu:

Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Fit ciasto z masła orzechowego FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej 6 przepisów na odchudzające sałatki Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na śniadanie. Pięć przepisów Sałatka na lunch z 4 składników, która syci aż do kolacji Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery Przepis na białkowe ciastka orzechowe bez pieczenia Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Jadłospis dzienny dla osób, które chcą „jeść czysto” Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz