Dietetyczne kulki owsiane

Składniki na ok. 14 sztuk

  • płatki owsiane — 100 g,
  • otręby owsiane — 25 g,
  • 3 łyżeczki ksylitolu,
  • rodzynki — 30 g,
  • orzechy włoskie — 30 g,
  • sezam — 15 g,
  • cynamon — 1 łyżeczka,
  • kefir — ok. 100 ml.

Przygotowanie

Do miski wsypujemy suche składniki wraz z cynamonem i ksylitolem. Dolewamy kefir i dokładnie mieszamy. Masa musi być zdatna do formowania. Odstawiamy na 15 min. do lodówki. Po tym czasie nabieramy masę na dużą łyżkę i formujemy kulki. Kulki owsiane wykładamy na blaszce wyłożonej papierem — 190 stopni – około 15 min.

1 kulka to: 50 KCAL, W: 7 g, B: 2 g, T: 1 g.
Smacznego !

Zobacz również: Oleje roślinne - sekret zdrowia i urody

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Co jeść przed i po treningu? Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz Razem czy osobno? Dowiedz się, jakie produkty powinniśmy jeść razem, a których połączeń lepiej unikać Tych produktów nie jedz przed treningiem Dietetyczna nutella Bananowy chleb Dietetyczna chałwa w 10 minut Smaczne i odchudzające przekąski Oryginalne przepisy na zdrową kolację Dietetyczna domowa czekolada bez mleka Niedocenione superfoods, które skutecznie wpomogą utratę wagi Kilka rad jak radzić sobie z zakwaszeniem organizmu Brownie z batatem i rodzynkami Zdrowe zamienniki niezdrowych produktów Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Dietetyczna pizza w 10 minut 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Tańsze alternatywy dla superproduktów Jak przygotować domowy izotonik? Dietetyczny koktajl witaminowy Jak zerwać ze słodyczami? Chrupanie bez wyrzutów sumienia, czyli zdrowe przekąski z całego świata

Popularne w tym tygodniu:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Proste i smaczne wysokobiałkowe przekąski 3 pomysły na obiad za 8 złotych z menu Ewy Chodakowskiej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Bananowe „sushi” – śniadanie, które przygotujesz w 10 minut Smoothie, które oczyszcza jelito grube i wysmukla talię Racuszki z jabłkiem Co się zmieni w organizmie, jeżeli wzbogacisz dietę w płatki owsiane? Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Marchewkowy serniczek