Dietetyczna pizza w 10 minut

Masz ochotę na pizzę, ale jesteś na diecie? Nie wszystko stracone. Wypróbuj odchudzoną wersję, która ma zaledwie 338 kcal.

Składniki:

  • 1 gotowa średnia tortilla pełnoziarnista z mąki pszennej razowej (do kupienia w wielu marketach),
  • 2 duże łyżki przecieru pomidorowego,
  • połowa mozzarelli,
  • 1/3 czerwonej cebuli,
  • 2 łyżki kukurydzy,
  • pół pomidora,
  • 1/3 papryki,
  • 6 oliwek,
  • zioła prowansalskie/oregano/bazylia.

Przygotowanie:

Tortillę posmaruj 2 łyżkami koncentratu, posyp przyprawami, dodaj posiekane dodatki (oczywiście można dodać inne ulubione). Rozedrzyj połowę kulki mozarelli light i rozłóż na pizzy.

Włóż do piekarnika (200 stopni C) na ok. 5 min. Pewnie w mikrofali też się uda. Zaproś znajomych, bo placków tortilli w opakowaniu jest zazwyczaj 4. Podziel się posiłkiem i bawcie się dobrze!

Zobacz też: Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora

Zobacz również: Dlaczego warto robić przysiady?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Brownie z batatem i rodzynkami Zdrowe zamienniki niezdrowych produktów Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Tańsze alternatywy dla superproduktów Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Tych produktów nie jedz przed treningiem Jak przygotować domowy izotonik? Dietetyczny koktajl witaminowy Jak zerwać ze słodyczami? Chrupanie bez wyrzutów sumienia, czyli zdrowe przekąski z całego świata Niezdrowe skutki jedzenia zdrowej żywności Dlaczego warto jeść nasiona chia? Dietetyczna nutella Przepisy na mięsa w wersji lekkiej Pestki moreli gorzkiej – sprzymierzeniec w walce z nowotworami Bananowy chleb Kilka rad jak radzić sobie z zakwaszeniem organizmu Dietetyczna domowa czekolada bez mleka Co jeść przed i po treningu? Co jeść przed treningiem? Najlepsze przekąski po treningu Ser żółty - samo zdrowie

Popularne w tym tygodniu:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej 5 fit śniadań z płatków owsianych Zdrowe dania, które możesz przygotować w 10 minut (a nawet szybciej) Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą 3 pomysły na obiad za 8 złotych z menu Ewy Chodakowskiej 5 propozycji na zdrowe i dietetyczne ciasteczka Z czym do chleba? Trzy przepisy na fit pasty kanapkowe Koktajle Ewy Chodakowskiej poniżej 430 kcal Produkty, od których możesz być uzależniony ze względu na znak zodiaku Zdrowe zamienniki niezdrowych produktów Smoothie, które oczyszcza jelito grube i wysmukla talię Zdrowe kanapki z awokado