Dietetyczna domowa czekolada bez mleka

Poznajcie przepis na pyszną czekoladę bez konieczności dodawania mleka.

Składniki

  • 1,5 łyżki ksylitolu lub innego naturalnego słodzika,
  • 2 duże łyżki kakao,
  • 3 duże łyżki oleju kokosowego,
  • orzechy, owoce suszone (u nas: migdały, śliwka, rodzynki).

Przygotowanie

Połącz kakao z ksylitolem i olejem kokosowym w garnku. Pogrzej na małym ogniu, cały czas mieszając. Jak konsystencja będzie jednolita dosyp owoce i orzechy, drobno pokrojone. Masę przelej do pudełka. Włóż do zamrażarki na 30 min. Po wyjęciu opłucz spód pudełka ciepłą wodą (czekolada wtedy bez problemy się odczepi).

Zjadaj ze smakiem.

Wartość energetyczna: 427 kcal,
węglowodany: 20 g,
białka: 6 g,
tłuszcze: 35 g.

Zobacz również: Pomysły na rodzinną aktywność fizyczną

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Razem czy osobno? Dowiedz się, jakie produkty powinniśmy jeść razem, a których połączeń lepiej unikać Tych produktów nie jedz przed treningiem Bananowy chleb Dietetyczna chałwa w 10 minut Smaczne i odchudzające przekąski Oryginalne przepisy na zdrową kolację Niedocenione superfoods, które skutecznie wpomogą utratę wagi Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Brownie z batatem i rodzynkami Zdrowe zamienniki niezdrowych produktów Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Tańsze alternatywy dla superproduktów Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Jak przygotować domowy izotonik? Dietetyczny koktajl witaminowy Jak zerwać ze słodyczami? Chrupanie bez wyrzutów sumienia, czyli zdrowe przekąski z całego świata Niezdrowe skutki jedzenia zdrowej żywności Dlaczego warto jeść nasiona chia? Przepisy na mięsa w wersji lekkiej Pestki moreli gorzkiej – sprzymierzeniec w walce z nowotworami Co jeść przed i po treningu? Co jeść przed treningiem?

Popularne w tym tygodniu:

FIT CIASTO z MASŁA ORZECHOWEGO ! FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Szarlotka na diecie ? Ależ TAK (i to bez glutenu) Proste i smaczne wysokobiałkowe przekąski 3 pomysły na obiad za 8 złotych z menu Ewy Chodakowskiej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Smoothie, które oczyszcza jelito grube i wysmukla talię Racuszki z jabłkiem Co się zmieni w organizmie, jeżeli wzbogacisz dietę w płatki owsiane? Bananowe „sushi” – śniadanie, które przygotujesz w 10 minut Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Zdrowe, oryginalne i proste przepisy na śniadania