Dietetyczna chałwa w 10 minut

Składniki:

  • 60 g płatków quinoa (albo kaszy quinoa); idealnie się nadaje, bowiem ma naturalnie posmak orzechowo-sezamowy;
  • ½ szklanki mleka kokosowego lub innego;
  • ½ szkl. wody;
  • 1 łyżka ksylitolu, miodu lub innego słodzika;
  • 25 g zmielonego sezamu (można samodzielnie zmielić w młynku do kawy).

Przygotowanie:

Zalewamy płatki mlekiem i wodą, dosypujemy ksylitol. Gotujemy na małym ogniu 5 min. pod przykryciem. Po ugotowaniu — ostudzamy. Jak płatki są zimne miksujemy z mielonym sezamem. Przekładamy do miseczki. Można lekko posypać kakao i całymi ziarenkami sezamu.

Smacznego !

Zobacz również: Jak ćwiczą gwiazdy?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Razem czy osobno? Dowiedz się, jakie produkty powinniśmy jeść razem, a których połączeń lepiej unikać Tych produktów nie jedz przed treningiem Bananowy chleb Smaczne i odchudzające przekąski Oryginalne przepisy na zdrową kolację Niedocenione superfoods, które skutecznie wpomogą utratę wagi Brownie z batatem i rodzynkami Zdrowe zamienniki niezdrowych produktów Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Tańsze alternatywy dla superproduktów Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Chrupanie bez wyrzutów sumienia, czyli zdrowe przekąski z całego świata Niezdrowe skutki jedzenia zdrowej żywności Dlaczego warto jeść nasiona chia? Przepisy na mięsa w wersji lekkiej Pestki moreli gorzkiej – sprzymierzeniec w walce z nowotworami Najlepsze orzechy na utratę wagi Batat - warzywo idealne dla sportowca 4 sposoby, aby jeść więcej białka każdego dnia Czy refluks skazuje mnie na bezruch? Mocno wędzony pasztet z kaszą jaglaną, kiszoną kapustą i grzybami Zupa z suszonych pomidorów z fasolą i jarmużem Rola imbiru w naszym codziennym życiu

Popularne w tym tygodniu:

FIT CIASTO z MASŁA ORZECHOWEGO ! FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Szarlotka na diecie ? Ależ TAK (i to bez glutenu) Proste i smaczne wysokobiałkowe przekąski 3 pomysły na obiad za 8 złotych z menu Ewy Chodakowskiej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Smoothie, które oczyszcza jelito grube i wysmukla talię Racuszki z jabłkiem Co się zmieni w organizmie, jeżeli wzbogacisz dietę w płatki owsiane? Bananowe „sushi” – śniadanie, które przygotujesz w 10 minut Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Zdrowe, oryginalne i proste przepisy na śniadania